Magdalena Karney

neurologopeda, pedagog specjalny

Absolwentka:

  • studiów magisterskich na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym na kierunku: Logopedia ogólna i kliniczna

  • studiów podyplomowych na Wyższej Szkole Pedagogicznej im. J. Korczaka w Warszawie na kierunku: Neurologopedia profilowana

  • studiów licencjackich na Wyższej Szkole Pedagogicznej im. J. Korczaka w Warszawie na kierunku: Pedagogika specjalna


Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas pracy i praktyk zawodowych w szkole podstawowej, przedszkolach, przyszpitalnych poradniach dla pacjentów foniatrycznych i laryngologicznych a także na oddziałach neurologicznych. Brała udział w licznych szkoleniach i warsztatach, takich jak np.:

  • Kinesiotaping w logopedii i fizjoterapii stomatologicznej

  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia

  • Terapia ustno-twarzowa i jej wpływ na rozwój funkcji pokarmowych i mowę u dzieci z grupy ryzyka, i dorosłych z zaburzeniami neurologicznymi – Metoda Castillo Moralesa

  • Palin PCI - Terapia interakcyjna Rodzic-Dziecko dla jąkających się dzieci w wieku do lat 7


Była jednym ze współorganizatorów Studenckiej Konferencji Logopedycznej o tematyce dotyczącej dysfagii. Współprowadziła także warsztaty z techniki Lax VOX podczas 15th Warsaw International Medical Congress. Została wyróżniona za osiągnięte w trakcie studiów, m.in. przez Dziekana I Wydziału Lekarskiego Prof. Dr hab. n. med. Pawła Włodarskiego, za zajęcie I-go miejsca w rekrutacji na studia stacjonarne na kierunku: Logopedia ogólna i kliniczna a także Prorektor ds. Studenckich i Kształcenia Prof. Barbarę Górnicką za uzyskane wyniki nauce. Jest także współautorką artykułu naukowego dotyczącego dysfagii u pacjentów z guzem kąta mostowo-móżdżkowego będącego wynikiem prowadzonych badań pod kierunkiem dr Barbary Jamróz

Prywatnie jest mamą dwóch córek i lubi spędzać wolny czas aktywnie. Uwielbia czytać książki zarówno o tematyce związanej działalnością zawodową, jak i beletrystykę. Interesuje się także neurodydaktyką i kulturą dalekiego wschodu.