Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie na kierunku Psychologia
Kliniczna oraz Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku Pedagogika Resocjalizacyjna i
Wspomaganie Rodziny. Dodatkowo ukończyła studia podyplomowe z zakresu Integracji
Sensorycznej oraz kurs Trenera Umiejętności Społecznych i Trenera Regulacji Emocji, jak i
studium Terapii Poznawczo – Behawioralnej dzieci i młodzieży.
Doskonaliła swoje kwalifikacje na
licznych kursach kończąc m.in. TUS Brick and Play, szkolenie diagnostyczne uprawniające do
badania dzieci z ASD – ASRS i ADOS-2, diagnoza neuropsychologiczna dzieci i młodzieży,
liczne szkolenia z zakresu integracji sensorycznej prowadzone przez fundację OKNO. Od
września 2023 r rozpoczęła całościowe 4 - letnie szkolenie psychoterapeutyczne w Szkole
Psychoterapii DIALOG opartej na podejściu integracyjno – systemowym.
Dotychczasowe doświadczenie zdobywała pracując jako wychowawca w warszawskich Domach
Dziecka, jako nauczyciel wspomagający oraz psycholog szkolny i przedszkolny.
W swojej pracy kieruje się całościowym spojrzeniem na problemy małego klienta oraz jego
rodziny, wyznając zasadę, że zachowanie to informacja, którą dziecko wysyła nam dorosłym, a
zadaniem dorosłych jest jego „rozszyfrowanie”.
Prywatnie pasjonatka swojej pracy oraz mama dwóch córek z wyzwaniami rozwojowymi.