Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie na kierunku Psychologia Kliniczna oraz
Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku Pedagogika Resocjalizacyjna i Wspomaganie Rodziny. Dodatkowo
ukończyła studia podyplomowe z zakresu Integracji Sensorycznej oraz kurs Trenera Umiejętności
Społecznych i Trenera Regulacji Emocji, jak i studium Terapii Poznawczo – Behawioralnej dzieci i
młodzieży.
Doskonaliła swoje kwalifikacje na licznych kursach kończąc m.in. TUS Brick and Play, szkolenie
diagnostyczne uprawniające do badania dzieci z ASD – ASRS i ADOS-2, diagnoza neuropsychologiczna dzieci
i młodzieży, liczne szkolenia z zakresu integracji sensorycznej prowadzone przez fundację OKNO. Od
września 2023 r rozpoczęła całościowe 4 - letnie szkolenie psychoterapeutyczne w Szkole Psychoterapii
DIALOG opartej na podejściu integracyjno – systemowym. Dotychczasowe doświadczenie zdobywała pracując
jako wychowawca w warszawskich Domach Dziecka, jako nauczyciel wspomagający oraz psycholog szkolny i
przedszkolny.
W swojej pracy kieruje się całościowym spojrzeniem na problemy małego klienta oraz jego rodziny,
wyznając zasadę, że zachowanie to informacja, którą dziecko wysyła nam dorosłym, a zadaniem dorosłych
jest jego „rozszyfrowanie”.Swoją pracę opiera na budowaniu relacji otwartości na drugiego człowieka z
poszanowaniem i zaciekawieniem jego indywidualnego świata doświadczeń.