Ukończyła terapię pedagogiczną z wychowaniem przedszkolnym na wydziale
pedagogiki specjalnej Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz oligofrenopedagogikę
w Ośrodku Dokształcania Nauczycieli.
Swój warsztat i wiedzę poszerza wyszukując szkolenia i kursy które
pozwalają być lepszym terapeutą kształtującym sferę emocjonalno- społeczną oraz
umiejętności szkolne i poznawcze dziecka. Ukończyła min.: Stosowaną Analizę Zachowania,
kurs Psychoterapii Dzieci i Młodzieży, kurs Trenera Umiejętności Społecznych, Kids Skills,
pierwszy stopień Integracji Sensorycznej, Terapię Ręki.
Swoje doświadczenie zdobyła pracując w przedszkolu, szkole specjalnej, szkole
podstawowej oraz prowadząc zajęcia indywidualne z dziećmi w wieku przedszkolnym i
szkolnym – tymi niezwykle uzdolnionymi po bardzo nisko funkcjonujące, z niewielkimi
trudnościami, jak i złożoną niepełnosprawnością, z zaburzeniami ze spektrum autyzmu,
Zespołem Downa, MPDz, ADHD, trudnościami emocjonalnymi. W zajęciach reedukacyjnych
ma do czynienia z dziećmi dwujęzycznymi których trudności szkolne wynikają z bilingualizmu.
Jest zwolenniczką nauki przez zabawę; łączenia metod i podejść oraz modyfikowania
ich zależnie od potrzeb dziecka, uwzględniania szerokiej perspektywy i współpracy ze
specjalistami z innych dziedzin. Tak, by jak najlepiej zrozumieć potrzeby dziecka i znaleźć
efektywne metody pracy z nim.
Od zawsze rozdarta między pracą z grupą a pracą indywidualną. Obydwa
rodzaje zajęć dają jej dużo satysfakcji i pozwalają być lepszym nauczycielem i terapeutą.
Wybrała ten zawód bo lubi to co robi, jest zafascynowana neuronaukami. Stara się
żeby praca była dla dziecka i dla jej samej ciekawym i przyjemnym czasem.