Absolwentka WSFiZ (aktualnie Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej) 5letniego kierunku Psychologii ze
specjalizacją kliniczną. Praktyki odbywała w ośrodku zamkniętym dla osób uzależnionych w Kazuniu.
Ukończyła szkolenie I stopnia Metodą Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, stale praktykując ją w
żłobku i przedszkolu.
Posiada certyfikat ukończenia kursu terapii ręki, treningu umiejętności społecznych (TUS) oraz pomocy
psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolach, szkołach i placówkach. Ze względu na niepełnosprawność
jednego ze swoich dzieci, umiejętności te wykorzystuje nie tylko w czasie pracy ale też w życiu
codziennym.
Posiada doświadczenie w opiece i rozwoju osób z Mózgowym Porażeniem Dziecięcym (MPD).
Otrzymała kwalifikacje opiekunki dziecięcej w specjalistycznej szkole.
Swoje doświadczenie zdobywała w przedszkolach, żłobkach oraz od przeszło 12 lat współpracując
indywidualnie z rodzinami. Podczas spotkań stawia na akceptację, zaufanie, stworzenie bezpiecznej i
wspierającej przestrzeni dla każdego.
Stosuje metody wychowania w bliskości. Jedną z technik, której używa jest Bajkoterapia, jako pomoc
dzieciom w radzeniu sobie z trudnościami.
Pomaga uporządkować indywidualny system rodziny, ponieważ rozumie, że w obecnych czasach dzieci są
często przebodźcowane, a w sferze wychowania świat wywiera na opiekunach ogromną presję.
Wspiera rodziców w procesach adaptacji, szczególnie w żłobku i przedszkolu. Pomaga poszerzyć horyzonty
zrozumienia sfery emocjonalnej, intencjonalnej i zaspokojenia potrzeb, ukazując rodzicowi perspektywę
dziecka.
Uosabia się z problemami i rozterkami rodziców dzieci w wieku żłobkowym i przedszkolnym, ponieważ
prywatnie jest mamą dwójki pociech w tym wieku.
Uważa, że świadomy rodzic, to spokojny rodzic, a co za tym idzie zrozumiane, zaopiekowane i szczęśliwe
dziecko.